Menu
info@losning.nl 088 567 6464 Klantportaal Ondersteuning op afstand

Vroempoen omzeilen? Geef medewerkers een Cloud Werkplek!

Sinds de uitzending van ‘Zondag met Lubach’ op 13 november jl. staat het onderwerp rekeningrijden weer bovenaan op de agenda. Arjan stipte aan dat we de komende jaren alleen maar vaker en langer in de file zullen staan en dat experts aantonen dat het invoeren van een spitheffing de files significant zullen terugdringen. Of die kilometerheffing, vroempoen, er gaat komen hangt van de regering af.

Als werkgever heb je eigenlijk nu al twee opties: laat je medewerkers in spitstijd rijden, onnodig lang over hun reistijd doen en daarmee weinig productief zijn. Óf geef je medewerkers een Cloud Werkplek en laat ze de werkdag thuis beginnen of in een fijn café om de hoek. Met een Cloud Werkplek heb je namelijk al je programma’s, applicaties en bestanden bij de hand. Want alles staat in de cloud, van Office 365 tot Autocad en van Exact Online tot BouwWorks. Daarmee kun je werken waar en wanneer je wilt.

En komt die spitsheffing er toch? Dan ben je met je Cloud Werkplek alvast voorbereid en kun je een weloverwogen keuze maken: vroempoen betalen óf de spits helemaal vermijden en met je Cloud Werkplek aan de slag!

Vroempoen omzeilen? Geef medewerkers een Cloud Werkplek! | LOSNING
Gerelateerde berichten
BIM 360 versus BIM Cloud | LOSNING ICT

Waarom BIM360 niet de beste oplossing is om samen te werken

BIM360 vs BIM Cloud werkplek, hoe goedkoper ook nog beter kan zijn. Samenwerken is de voornaamste reden om te starten met BIM360. Zowel intern als extern....

Lees meer
Disaster recovery | 4 redenen waarom het belangrijk is | ICT

Wat is disaster recovery en 4 redenen waarom je het nodig hebt.

Organisaties genereren, verwerken en bewaren meer data dan ooit tevoren. Een calamiteit zoals een natuurramp, een cyberaanval of technisch falen, kan enorme...

Lees meer
Maak van je e-mailhandtekening een krachtig communicatiemiddel

Maak van je e-mail handtekening een krachtig communicatiemiddel!

12 redenen om te kiezen voor Exclaimer Consistente branding. Je marketing activiteiten zoals nieuws en events extra aandacht geven Disclaimers...

Lees meer