Menu
info@losning.nl 088 567 6464 Klantportaal Ondersteuning op afstand

Een goed verhaal
komt van twee kanten

Daarom laten we onze klanten graag voor ons spreken. Wat vinden zij van de aanpak en hoe ervaren zij de langdurige samenwerking met LOSNING ICT?

Daarom laten we onze klanten graag voor ons spreken. Wat vinden zij van de aanpak en hoe ervaren zij de langdurige samenwerking met LOSNING ICT?

Met de Cloud Werkplek en service van LOSNING ervaren we meer gemak

Het overgaan naar de Cloud Werkplek ging voor ons geruisloos. We ervaren nu vooral het gemak van overal en altijd bij onze bedrijfsdata kunnen. Voorheen hadden we servers op locatie staan en als die klapten, lagen we stil. Nu alles online staat hebben we dat probleem niet meer. Daarbij wordt het beheer door LOSNING gedaan en worden onze applicaties up-to-date gehouden. Onze samenwerking is erg prettig. Het is fijn dat LOSNING met ons meedenkt over welke mogelijkheden er zijn op ICT gebied en dat vragen en storingen serieus en snel worden opgepakt. Hun Servicedesk is goed bereikbaar en heel behulpzaam. Het is prettig om één centraal aanspreekpunt voor ICT-zaken te hebben.

Geschreven door

Daisy van den Broek Office manager Whitevision

We zijn flexibeler nu Tekla en Revit in de Cloud Werkplek staan

Voorheen stonden Tekla, Revit en Autocad lokaal. Dan was je continu aan het schakelen. Nu alles op de Cloud Werkplek staat is het makkelijker. Of we nu thuis zitten of bij een klant, we kunnen overal aan de slag. De ondersteuning van de servicedesk van LOSNING is goed en ik kan hen makkelijk bellen. Ze hebben alle infrastructuur bij ons opgezet dus weten van de hoed en de rand. Dat communiceert makkelijker. Je wordt gewoon goed te woord gestaan en netjes en snel geholpen.

Geschreven door
ICT Partner met de beste Cloud Werkplek

Jan Kroon Projectleider K&A

Dankzij de Cloud Werkplek hebben we geen gedoe meer

Met de Cloud Werkplek kunnen we echt overal werken. Daarbij worden we compleet ontzorgd als het gaat om beveiliging en het up-to-date houden van systemen en software. ICT moet het altijd doen. Het is fijn dat LOSNING betrokken is bij onze dienstverlening. Problemen worden direct opgepakt en opgelost. Ik heb contact met LOSNING wanneer ik dat wil en ik krijg altijd een kundig en eerlijk antwoord. De volgende stap wordt het leasen van al onze hardware. Daarmee wordt LOSNING compleet verantwoordelijk voor al onze ICT. LOSNING is voor ons een betrouwbare partner die door hun kennis en kunde ons ontzorgt. Hiermee kunnen wij ons focussen op onze eigen dienstverlening.

Geschreven door
Dankzij de Cloud Werkplek hebben we geen gedoe meer

Sietske Voets Directeur Procap

Met de Cloud Werkplek hebben we meer bedrijfszekerheid

Met hulp van LOSNING werken we nu volledig in de cloud. Door ons software gebruik was het veel complexer om te emigreren dan een kantooromgeving waar bijvoorbeeld tien mensen zitten die alleen Excel gebruiken. Wij doen bijna al ons werk in Autocad, Revit en Tekla. Daar komt nog wat Adobe software bij en nog wat specifieke render programmatuur. Iedere software leverancier heeft het weer anders geregeld als het gaat om licenties en hoe de software de hardware aanspreekt. Er zijn dus veel oplossingen bedacht om alles volledig over te kunnen zetten naar de cloud.

Nu alles in de cloud staat hebben we meer bedrijfszekerheid. Dagelijks worden er back-ups gemaakt. Ook zijn de maintenance kosten lager geworden doordat we de systemen meer uniform hebben gemaakt. Ander voordeel daarvan is dat we vandaag iemand kunnen aannemen die morgen gelijk aan de slag kan. We zijn niet meer afhankelijk van specifieke hardware leveranciers en hoeven alleen nog maar bij LOSNING een Cloud Werkplek op te vragen.

Ik heb tijdens de migratie dagelijks contact gehad met LOSNING en vind hen heel toegankelijk. Ze zijn goed bereikbaar, leggen dingen begrijpelijk uit en zijn heel behulpzaam. Dat werkt erg prettig.

Geschreven door
Nu alles in de Cloud staat hebben we meer bedrijfszekerheid

Sander Malschaert Technisch ontwerper en Revit coördinator Atelier Pro