Zakelijk overal bereikbaar zonder extra toestel
Overal bereikbaar met hetzelfde telefoonnummer, gewoon via je eigen (mobiele) telefoon met een vast tarief, wereldwijd.
Geen onverwachte kosten door een vast bedrag per gebruiker voor alle telefoonkosten, zonder het onderhoud van een eigen telefooncentrale.
Eindeloze mogelijkheden in het koppelen van andere applicaties zoals je CRM- systeem. Belscenario's geven de beller direct informatie.
Waarom kiezen voor VoIP
VoIP betekent Voice over Internet Protocol ook bekend als bellen via internet. Met onze VoIP centrale is er op kantoor geen telefooncentrale meer nodig terwijl de mogelijkheden oneindig groot zijn en de kosten lager. Te mooi om waar te zijn? We leggen graag de voordelen van VoIP verder voor je uit.
Met VoIP ben je overal bereikbaar
Via de VoIP app heb je dezelfde functionaliteiten als op kantoor, ideaal voor bedrijven waar werknemers thuiswerken of onderweg zijn. Een gesprek ontvangen, doorverbinden of in een wachtrij zetten, de beller zal niet merken of je dit vanaf je kantoor, vanaf thuis of zelfs vanaf je vakantieadres doet. Via internet heb je overal dezelfde functionaliteit. Verschillende belscenario’s kunnen worden ingesteld zodat de beller direct de juiste persoon aan de lijn krijgt of geïnformeerd wordt, bijvoorbeeld buiten kantooruren.
Met VoIP komen al je communicatiemiddelen samen
De mogelijkheden van VoIP zijn nog veel groter dan alleen maar overal bereikbaar zijn tegen lage kosten. Het koppelen van Live Chat, Sms-berichten, Facebook Messenger, videobellen en conference calls vergroten klantgerichtheid en bereikbaarheid. Verschillende CRM-systemen bieden een koppeling aan zodat klantgegevens direct zichtbaar op je beeldscherm zijn wanneer iemand belt. Hoe klantgericht is dat!
| Een apart toestel is niet nodig. VoIP werkt gewoon via je eigen mobiel of bestaande telefoon.
Toekomstbestendig tegen lagere kosten
Bellen via VoIP is goedkoper dan een eigen telefooncentrale. Er zijn geen onderhoudskosten, je betaalt een vast tarief per gebruiker en het is maandelijks schaalbaar. Omdat je belt via internet maakt het niet uit of je lokaal of internationaal belt, geen verrassingen achteraf met hoge telefoonrekeningen.
Een nieuwe telefoon is niet nodig, je belt via je bestaande toestel of mobiel. Geen aanschaf van extra hardware en apparaten maakt VoiP ook nog eens een duurzame oplossing.
De voordelen op een rijtje:
- Je bedrijf, overal bereikbaar
- Vaste kosten per gebruiker
- Geen extra belkosten, ook niet internationaal
- Belmenu’s en belscenario’s
- Klantgericht
- Geen eigen telefooncentrale
- Geen extra toestel nodig
- Communicatiemiddelen centraliseren
- Duurzaam
- Flexibel
- Schaalbaar
LOSNING ICT is partner van 3CX, de #1 VoIP aanbieder met meer dan 350.000 aangesloten bedrijven en wereldwijd support.
Wil je meer weten over VoIP?
Liever een bericht sturen? Vul dan het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!